Saturday, August 19, 2006

em..aie apa ni???


Ini cover novel grafik bersiri yang bakal keluar tak lama lagi. terbitan ameen lagi. Aie datang dengan pakej baru. peminat aie dah tentu suka nih!!aku curi gambar cover ni dan scan.kah!kah! nanti kalau orang ameen tau..aku akan belanja mereka tosai rawa dengan ais batu cendol.Aie sahabat,senior dan artist yang saya hormati. aie juga antra pendorong saya dalam menghasilkan karya-karya bercorak novel grafik.Saya mesti beli ni. berdarah hidung tengok artworks aie!!

4 Comments:

Blogger Unsunghero said...

Azmi...bila nak keluar komik AIE ni. Ni satu berita gembira buat peminat AIE. aku memang minta gila dengan karya AIE. dulu masa AIE dan karya bluesnya, aku memang tak pernah 'miss' beli sampai bila AIE berhentikan karya bluenya tu, aku masih lagi tertunggu-tunggu sampai sekarang...

10:58 PM  
Blogger Unknown said...

lama banar tinggalkan komik ni sejak sekolah dulu, rupanya masih ramai lg karyawan2 lama yg aktif dan yg baru ni, yg bagus2... Bagus2.. teruskan usaha anda. ni kalo nak beli mambo di kuale sekali otograf boleh ke...?

10:29 AM  
Blogger Puan Ainon Mohd. said...

Tahniah!

4:45 AM  
Blogger hayad said...

teman dah beli novel grafik bersiri aie yg 1st nih..tak sabo nk tunggu yg seterusnya..err,yg mike punyer nnt leh bg less tak kat teman?harharhar :p x sabo gak nk tunggu mambo di kuale yg bersiri punye!

8:55 AM  

Post a Comment

<< Home